Merhaba arkadaşlar devamlı bize bu konu hakkında şikayet gelmektedir herkes farklı yerlerden sorduğu için yeni bir yazı ile sorunun çözümünü sizlerle beraber çözeceğiz. Sorunumuz genelde Samsun Galaxy S3 lerde kaynaklanıyor buda tamamen telefonun kendi yapısından bazende bizim biraz kurcalamamızdan kaynaklı bir sorun olarak görüyorum ben şimdi gelelim sorunun çözümüne aşğıdaki adımları izleyin.

Telefonun ayarları -> Arama -> Arama Ayarları -> İlave Ayarlar’a oradanda parazit giderici butonu etkisiz hale getiriniz.

 

yukarıda belirttiğim gibi işelmi düzgün yaparsanız sorun kalkmış olacak sizde denemelerinizi yorum olarak bize bildirirseniz bir çok kişi faydalanmış olacak paylaşım her zaman iyidir.


86 YORUMLAR

  1. Ya benim telefonda da ses bozukluğu var. Oda şu şekilde, müzik çalmıyor mesela telefon geneldeyken arama geldiği taktirde zil sesi çalması lazım ama benimkinde çalmıyor. Konuşmam da hiç bir sıkıntı yok rahat konuşabiliyorum. Ama sesi hoparlöre aldığım zaman ses gelmiyor. Lütfen yardımcı olurmusunuz?

  2. selam benim note 2 cihazim var anfi denerken telefonun sesi bir anda kesildi telefonun kulakligi taktigimda 1 kulaklikdan az ses geliyo kulaklik takiliyken hoporlore verdigimde sesi iyi cikiyo birde o gunden sonra isinmayan cihaz cok isinmaya basladı bataryada cok cabuk bitmeye basladi ne yapabilirim simdiden cok tesekkur ederim

  3. S3 kullanicilari arasındayım annemde ve bende S3 var ancak uygulamayarda ses kasılması oluyor ancak grafifte veya aksamda sorun olmuyor (2 telefondada) yani telefondan telefona değişen bir sorun değil lütfen yardım edin

    • ŞeYMA tELEfoNUN KAPaGINı Açman gErEKiyoR ve İLk kaPAgı AçttıKTan SONRa SesiN çIKTIğı yeRe BAsKI yaP seS yiNEde gElmİYorSa 2.kapAgı Aç Ama diKKATLİcE ve SeSin ÇIKtığI yeRdErKİ TelLERin EĞilMİŞ Mi diE BAkman gERekiyoR sONRasıNDa EĞişmİŞ isE dÜZeLTmen ve KApaĞI tElLERİn sEs VERmeSİni SaĞLAyaN PArLAk dEMiriN ÜZeRine DüzgüN bırAKmaN VE soNRaSındA tEKrAr YErLEştiRmeN GeReKİYOr..GelmiyoRsA sEs BİR dAha BAsKI YAP ….

      • Allah razı olsun güzel abim şu sıralar işler çok sıkışık tamir parası veremezdim inan bana ne kadar yardımcı oldun bilemezsin. öğrenciyim her gün 2 saatlik yol gidiyorum çok lazım oluyor çok sağol sana minnettarım

  4. Merhaba benim tabletim tab3 tableti sürekli anfiye bağlıyorum ve simdi tabletimin sesi ne açılıyor ne kapanıyor sesi açıyorum yada kapatıyorum volum aynı kalıyor

  5. Galaksi s3 kullanicisiyim ve telefonum gelen aramalarda tum sesi acik olmasina ragmen sesi cikmiyor.mesaj gelirken sorun yok sesi cikiyor sadece aramalarda cikmiyor yardimcu olursaniz sevinirim

  6. Benim htc one’im var. Arama yapiyor fakat ne karsi tarafa ses gidiyor ne bana ses geliyor sorun ne olabilir. Diger durumlarda hoparlor sorunsuz calisiyor sadece arama yapildiginda oluyor.

  7. Replika Samsung S5 ile Retro ahize kulaklık kullanıyorum fakat sesim karşı tarafa ulaşmıyor. Karşı tarafın sesini gayet iyi duyabiliyorum ama sesim gitmiyor. Normal kulaklık kullandığımda sorun yok mikrofon da kulaklıkta gayet iyi çalışıyor. Telefon ayarlarında sorun yok yani. İşin garibi Ahize kulaklığı başka bir telefonda kullandım onda normal çalışıyor. Sorun ne olabilir? Nasıl çözebilirim bu sorunu?

  8. Abicim olmadi Büşra ile ayni kaderi paylasiyoruz telefonon butun sesleri acik sessizde deil telefondan ses gelmiyor lutfen bize bi yardim edin

  9. Bende s2 kullaniyorum telefonla konusurken karsi tarafin sesi geliyor fakat benim sesim gitmiyor acaba telefonun mikrofonu mu bozuldu yardimci olursaniz sevinirim.

  10. S3 Neo kullanıyorum ve telefonun kulaklık ile muzik dinleyebilirken kulaklik olmadan dışarı ses çıkmıyor. Arama ve bildirim sesleri de kulaklık ile duyulabiliyorken kulaklığı çıkardığım zaman ses çıkmıyor. Ne yapamam gerekiyor? ? Yardımcı olabilir misiniz?

  11. telefonum replika s5 önceden ses geliyodu ama şimdi glen aramalarda karşıdakinin ve benim sesim gelmiyor . telefon ayarlarına girdim ama arama diye bişey yok nasıl çözerim bu sorunu acil yardımmm

  12. arkadaşlar bende s3 mini var hiç bir sorunu yok fakat telefonda görüşme yaparken karşı tarafın sesi boguk geliyo
    Yukarıda denileni yapmaya çalıştım fakat parazit giderici diye bi buton yok bilen varsa yardım etsin lütfen…

  13. Merhaba.. s5 kullanıyorum uzun süredir telde konuşurken karşı tarafın sesini çok net alıyorum benim sesim karşı tarafa çok boğuk derinden gidiyor net gitmiyor parazit de giderdim ek ayarlardan ancak işe yaramadı. Başka önerisi olan arkadaşlar vvavar mi?

  14. Ya benm s3 mini mde kulaklığımla müzüik dinlesem ses birden bire kesiliyo format atmadanda sesi yükselmiyor bende format atmadan ses ayarını düzeltmek isityorum bir çözümü var mı ¿

  15. merhabalar benım telfonum samsung galexy mini 4 kac gundur kulaklık takınce ses yok ama normalde ses var neden acaba fikrınız varsa yardemcı olurmusunuz lutfen kulaklık sorunu yok kac kulaklık denedım sorun telfonde

  16. Selam ben s3 kullanıcısıyım telefonumun konuşurken ses var ama höporlör den ses çıkmıyor gelen aramada ve müzikde ses yok yardımcı olursanız sevinirim

  17. benim telefonum türkcell T60 telefonmuda normal müzik dinliyom wp den gelen mesajlar sesi geliyo ama telefon çaldımı ses gelmiyo bi çözüm sunarmısınız yoksa telefoncuya götürücem

  18. Slmlar benim de facede veyap vharzapta ses geliyor benim ses gitmiyor bir turku cozemedim mikrofon calisiyor telefon not2 yardim edermisiniz tşkler

  19. Merhaba LG nexus 5 kullanıyorum babam teknolojik aletler konusunda çok kızgın benim telefonda ahizeden ne ses geliyor ne ses gidiyor kulaklık veya hoparlorde geliyor ve gidiyor ve benim telefonumun ayarlarında ilave ayarları falan yok ne yapmam gerek acil atabilirmisiniz şimdiden tsk

  20. Merhaba, lütfen yardım edin. İşten atacaklar yoksa. Telefonumdan(kulaklıkla veya kulaklıksız) çıkan BÜTÜN sesler slow olarak çıkıyor. Kasıla kasıla çıkıyor bu amına çarptığımın telefonu blö blööv diye iki saate kalın sesle seslendiriyor her sesj allah belasını versin tiksiniyorm artık. Benim gibi relax bi adamı delirtti. ACİL YARDIM. ustalık işse çok mü girer ki diyonuz?

  21. selam benim note 3 cihazim var anfi denerken telefonun sesi bir anda kesildi telefonun kulakligi taktigimda 1 kulaklikdan az ses geliyo kulaklik takiliyken hoporlore verdigimde sesi iyi cikiyo ayrica sesi acik fakat aramalarda sessiz mis gibi calmiyor mesaj ve bildirimler arada caliyor lutfen yardimci olun

  22. Bu parazit ayari sadece samsunga mi ozel lenovolarda da oluyormu lenovo telefonum var ses kisik giidiyormus karsi tarafa hatta bazen hic gitmiyormus ne yapmaliyim bilen varmi

  23. Selam arkadaşlar.
    Note2 kullanicisiyom denk geldim yorumlarınıza.

    Telefonunuz isiniyorsa veyahut kasma ya da daha baska sorunlar yaşıyorsanız baglanti kopması gibi de olabilir.

    Arastirmadan önce telefonu 2 dk kapatıp yeniden acin. Çoğu arkadaş sorunlari daha com büyümeden halletmis olacak. Kapatıp acmak telefona zarar vermez 🙂

  24. Ya benim telefonumda biraz farklı bi sorun yani sistem sesi açıkken bi işlem yapyığımda yani tıkladığımda biyere hızlı frekansta bir ses çıkıyor nedenini bende anlayamadım lütfen yardımcı olun

  25. ARKADASLAR TELIM SAMSUNG S3 MINI BENDE SES GELMIYORDU YOUTUBDAN FLN (ve bi arama yaptm aramayı yaparken hopörlere aldm ses çıkmaya basladi) DENEYIN
    BIR

  26. arkadaslar ben telefonu gunceligim guncelledikten sonra hata konumu verdi telefoncu gittim ve bircokk telefoncuya gittim yapamadilar program attilar telefona program attiktan sonra muzik seslerinde olsun telefonum caldiginda bile ses gijirtisi veriyor teknik servise bile goturdum yapamadilar acill yardimlarini bekliyorum bu konuyla ilgili.. ve telefonum ogunden sonra eski halini almadi ve suandi halen yavas calisiyor ses cizirjtisi veriyor acill yardimm ??

  27. Benim telefonum da müzik çalıyor ses falan kaydedip dinleyebiliyorum fakat birisiyle normalden konuşurken sesim karşı tarafa yalnızca hopörlerden ve ya kulaklıkla duyurabiliyorum ve aniden çıktı ortaya ne bi düşme ne de telefonumda ıslanma olmadı?

  28. Vestel venüs marka telefon kullanıyorum aramada sadece hoparlör açıkken veya kulaklıkla sesim karşı tarafa gidiyor nasıl düzelte bilirim

  29. mrb arkadaşlar telefonum bir zamandır sesi gidik ama hoparlör çıkışının bulunduğu bölgeye yaptığım baskı şiddetince ses geliyor

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz